THE FIRST CHAPTER WILL BLOW YOUR MIND

Enter your details below to get instant access to the first chapter of this new book.

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close

PRAKTYCZNY PORADNIK BUDOWY ZESPOŁÓW HANDLOWYCH!

PRAKTYCZNY PORADNIK BUDOWY ZESPOŁÓW HANDLOWYCH!

Budowanie silnych, lojalnych i efektywnych zespołów sprzedażowych w polskich warunkach potrafi być nie lada wyzwaniem nawet dla najzdolniejszego menadżera lub przedsiębiorcy.

Ta książka to esencja mojego 11-letniego doświadczenia jako handlowca, menadżera i przedsiębiorcy. To gotowy przepis w postaci 100 zasad pokazujący w jaki sposób stać się liderem z krwi i kości potrafiącym wznosić swoich  handlowców na szczyty ich możliwości!

Budowanie silnych, lojalnych i efektywnych zespołów sprzedażowych w polskich warunkach potrafi być nie lada wyzwaniem nawet dla najzdolniejszego menadżera lub przedsiębiorcy.

Ta książka to esencja mojego 11-letniego doświadczenia jako handlowca, menadżera i przedsiębiorcy. To gotowy przepis w postaci 100 zasad pokazujący w jaki sposób stać się liderem z krwi i kości potrafiącym wznosić swoich  handlowców na szczyty ich możliwości!

ZBUDUJ WYMARZONY DREAM TEAM!

Kilka słów od autora książki


Pracując jako menadżer sprzedaży wielokrotnie mierzyłem się ze spadkiem motywacji swoich pracowników, niskimi wynikami sprzedaży oraz rotacją w zespole. Mój pierwszy zespół handlowy totalnie się rozsypał, a ja nie wiedziałem dlaczego. 

Gdy to zrozumiałem, postanowiłem, że pewnych błędów w zarządzaniu już więcej nie popełnię i zacząłem dzień po dniu konstruować strategie na to, aby stworzyć skuteczny i zaangażowany zespół sprzedaży. Efekt był taki, że mój kolejny zespół stał się najskuteczniejszy spośród 70 innych, w firmie liczącej 3500 pracowników - największym call center w Polsce.

Od tamtego czasu wyszkoliłem ponad 40 menadżerów, zbudowałem prawie 20 zespołów sprzedaży i zmierzyłem się z tysiącami problemów zarządzania. Razem z żoną Karoliną Froń, stworzyłem własne call center, w którym w drugim miesiącu zatrudniałem 140 pracowników, a w ciągu 5 lat pracowało w firmie ponad 2700 sprzedawców. Byliśmy największym pod względem ilości, partnerem sprzedaży telefonicznej m.in dla Play czy KRD, osiągając w 5 lat ponad 6 mln zł obrotu.

Jak to zrobiłem? Poznałem mechanizmy rządzące ludzką psychiką i nauczyłem się ich używać aby przewodzić innym i pomagać im osiągać ich cele i spełniać marzenia, dzięki czemu oni pomogli spełnić moje. 

W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych.Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu. 

Miarą każdego szefa jest to, jak jego zespół pracuje, kiedy nie ma go w pobliżu. Dzięki tej książce zbudujesz zespół, który zawsze zrobi to, co trzeba, nawet gdy nie patrzysz.

Pracując jako menadżer sprzedaży wielokrotnie mierzyłem się ze spadkiem motywacji swoich pracowników, niskimi wynikami sprzedaży oraz rotacją w zespole. Mój pierwszy zespół handlowy totalnie się rozsypał, a ja nie wiedziałem dlaczego. 

Gdy to zrozumiałem,postanowiłem, że pewnych błędów w zarządzaniu już więcej nie popełnię i zacząłem dzień po dniu konstruować strategie na to, aby stworzyć skuteczny i zaangażowany zespół sprzedaży. Efekt był taki, że mój kolejny zespół stał się najskuteczniejszy spośród 70 innych, w firmie liczącej 3500 pracowników - największym call center w Polsce.

Od tamtego czasu wyszkoliłem ponad 40 menadżerów, zbudowałem prawie 20 zespołów sprzedaży i zmierzyłem się z tysiącami problemów zarządzania. Razem z żoną Karoliną Froń, stworzyłem własne call center, w którym w drugim miesiącu zatrudniałem 140 pracowników, a w ciągu 5 lat pracowało w firmie ponad 2700 sprzedawców. Byliśmy największym pod względem ilości, partnerem sprzedaży telefonicznej m.in dla Play czy KRD, osiągając w 5 lat ponad 6 mln zł obrotu.

Jak to zrobiłem? Poznałem mechanizmy rządzące ludzką psychiką i nauczyłem się ich używać aby przewodzić innym i pomagać im osiągać ich cele i spełniać marzenia, dzięki czemu oni pomogli spełnić moje. 

W tej książce znajdziesz przepis na zbudowanie silnego, lojalnego i efektywnego zespołu w polskich warunkach biznesowych.Ta wiedza to efekt tysięcy błędnych decyzji, setek radosnych, ale i przykrych rozmów z pracownikami, dziesiątek godzin prób i kosztownych błędów. To dzieło 11 lat pracy jako handlowiec, menadżer, przedsiębiorca, miesięcy rozmyślania nad najlepszymi strategiami przywództwa, tygodni spędzonych na analizie i planowaniu i każdej chwili spędzonej na działaniu. 

Miarą każdego szefa jest to, jak jego zespół pracuje, kiedy nie ma go w pobliżu. Dzięki tej książce zbudujesz zespół, który zawsze zrobi to, co trzeba, nawet gdy nie patrzysz.

JEDYNY TAKI PORADNIK W POLSCE!

SPIS TREŚCI


Każdego roku w Polsce w powstaje ponad 300 000 firm, ale po pierwszym roku działalności upada 30 % z nich, a po 5 latach z rynku znika 70 % małych i średnich biznesów. Niewątpliwie głównym powodem ich upadku jest – brak pieniędzy na bieżące wydatki i inwestycje. Firma, aby istnieć i rozwijać się musi sprzedawać: produkty lub usługi, a wysoką sprzedaż osiąga się poprzez efektywne zarządzanie sprzedażą. I o tym jak to robić, jest właśnie ta książka.

Tworząc treści do „100 Taktycznych Zasad Przywództwa”, zastanawiałem się jakie są najważniejsze obszary decydujące o skuteczności bądź porażce każdego zespołu i organizacji. Analizując działania, które podejmowałem by zbudować milionowe zespoły i wielotysięczną organizację, doszedłem do wniosku, że na początku kariery intuicyjnie, a wraz z rozwojem i zdobywaniem świadomości jako szef zespołu, w sposób przemyślany realizowałem koncepcję Henrego Fayola, francuskiego uczonego, inżyniera, jednego z twórców teorii zarządzania. Stwierdził on, że zarządzanie, to realizowanie w praktyce 5 funkcji:

Każdego roku w Polsce w powstaje ponad 300 000 firm, ale po pierwszym roku działalności upada 30 % z nich, a po 5 latach z rynku znika 70 % małych i średnich biznesów. Niewątpliwie głównym powodem ich upadku jest – brak pieniędzy na bieżące wydatki i inwestycje. Firma, aby istnieć i rozwijać się musi sprzedawać: produkty lub usługi, a wysoką sprzedaż osiąga się poprzez efektywne zarządzanie sprzedażą. I o tym jak to robić, jest właśnie ta książka.

Tworząc treści do „100 Taktycznych Zasad Przywództwa”, zastanawiałem się jakie są najważniejsze obszary decydujące o skuteczności bądź porażce każdego zespołu i organizacji. Analizując działania, które podejmowałem by zbudować milionowe zespoły i wielotysięczną organizację, doszedłem do wniosku, że na początku kariery intuicyjnie, a wraz z rozwojem i zdobywaniem świadomości jako szef zespołu, w sposób przemyślany realizowałem koncepcję Henrego Fayola, francuskiego uczonego, inżyniera, jednego z twórców teorii zarządzania. Stwierdził on, że zarządzanie, to realizowanie w praktyce 5 funkcji:

Pisząc książkę chciałem aby była ona maksymalnie praktyczna i każda strategia czy praktyka była możliwa do wdrożenia od zaraz. Wiem jak trudne bywa zarządzanie ludźmi, gdy nie ma się odpowiedniej wiedzy, narzędzi czy zasobów, dlatego też podzieliłem ten poradnik na 5 rozdziałów dotyczących 5 funkcji zarządzania i w każdym z nich skupiłem się na innych, ważnych dla całości, zagadnieniach.   

Pisząc książkę chciałem aby była ona maksymalnie praktyczna i każda strategia czy praktyka była możliwa do wdrożenia od zaraz. Wiem jak trudne bywa zarządzanie ludźmi, gdy nie ma się odpowiedniej wiedzy, narzędzi czy zasobów, dlatego też podzieliłem ten poradnik na 5 rozdziałów dotyczących 5 funkcji zarządzania i w każdym z nich skupiłem się na innych, ważnych dla całości, zagadnieniach. 

Rozdział I

Rozdział I

PLANOWANIE

Dowiesz się z niego w jaki sposób stworzyć odpowiednie warunki do pracy swojego zespołu, zanim jeszcze zatrudnisz w nim ludzi, a także jak rozpocząć projekt o nazwie „szef”, aby zakończył się pełnym sukcesem. Pokaże Ci jak stworzyć wizję za którą pójdą ludzie, nawet w firmach, gdzie zadania są powtarzalne, a praca jest prozaiczna i „nie zmienia świata”. Dowiesz się jak strategicznie zaplanować pracę organizacji, by cele były realizowane, a Twoje przywództwo stanowiło dla ludzi wzór do naśladowania. 

Dowiesz się z niego w jaki sposób stworzyć odpowiednie warunki do pracy swojego zespołu, zanim jeszcze zatrudnisz w nim ludzi, a także jak rozpocząć projekt o nazwie „szef”, aby zakończył się pełnym sukcesem. Pokaże Ci jak stworzyć wizję za którą pójdą ludzie, nawet w firmach, gdzie zadania są powtarzalne, a praca jest prozaiczna i „nie zmienia świata”. Dowiesz się jak strategicznie zaplanować pracę organizacji, by cele były realizowane, a Twoje przywództwo stanowiło dla ludzi wzór do naśladowania. 

Rozdział II

Rozdział II

ORGANIZOWANIE

Z tego rozdziału dowiesz się jakich ludzi zatrudniać do swojej organizacji, jak znajdywać ich na rynku pracy i w jaki sposób sprawdzać ich przydatność i umiejętności już na rozmowie rekrutacyjnej. Pokażę Ci w jaki sposób ustalać zasady i pilnować ich przestrzegania, dzięki czemu firma stanie się silna i każdy będzie wiedział co, jak i dlaczego ma robić. Dowiesz się dlaczego większość pracowników zwalnia się z pracy już po krótkim czasie i jak sprawić, by ich wdrażanie przebiegło szybko i sprawnie. 

Z tego rozdziału dowiesz się jakich ludzi zatrudniać do swojej organizacji, jak znajdywać ich na rynku pracy i w jaki sposób sprawdzać ich przydatność i umiejętności już na rozmowie rekrutacyjnej. Pokażę Ci w jaki sposób ustalać zasady i pilnować ich przestrzegania, dzięki czemu firma stanie się silna i każdy będzie wiedział co, jak i dlaczego ma robić. Dowiesz się dlaczego większość pracowników zwalnia się z pracy już po krótkim czasie i jak sprawić, by ich wdrażanie przebiegło szybko i sprawnie. 

Rozdział III

Rozdział III

KIEROWANIE

W tej części zdradzę Ci najlepsze patenty na to, jak kierować zespołem na co dzień. Nauczę Cię wydobywania z ludzi ich maksymalnego potencjału, dzięki czemu zobaczysz jak do tej pory spokojni i wycofani ludzie nabiorą pewności siebie i rozwiną skrzydła w Twojej firmie. Nauczysz się budować swój autorytet, bez konieczności używania siły, bo dowiesz się jak dopasowywać swój styl przywództwa, do różnych pracowników. Zdradzę Ci proste metody rozwiązywania konfliktów i budowania poczucia jedności w Twojej organizacji. Pokaże Ci przez jakie fazy przechodzi Twój zespół sprzedaży i dowiesz się co zrobić aby stawał się coraz bardziej samodzielny i efektywny, aż do osiągnięcia dojrzałości, kiedy to będzie pracował na 100% mocy, nawet bez Twojej obecności na co dzień.

W tej części zdradzę Ci najlepsze patenty na to, jak kierować zespołem na co dzień. Nauczę Cię wydobywania z ludzi ich maksymalnego potencjału, dzięki czemu zobaczysz jak do tej pory spokojni i wycofani ludzie nabiorą pewności siebie i rozwiną skrzydła w Twojej firmie. Nauczysz się budować swój autorytet, bez konieczności używania siły, bo dowiesz się jak dopasowywać swój styl przywództwa, do różnych pracowników. Zdradzę Ci proste metody rozwiązywania konfliktów i budowania poczucia jedności w Twojej organizacji. Pokaże Ci przez jakie fazy przechodzi Twój zespół sprzedaży i dowiesz się co zrobić aby stawał się coraz bardziej samodzielny i efektywny, aż do osiągnięcia dojrzałości, kiedy to będzie pracował na 100% mocy, nawet bez Twojej obecności na co dzień.

Rozdział IV

Rozdział IV

MOTYWOWANIE

Wreszcie dowiesz się co motywuje różne typy pracowników i jak im przewodzić, by zaspokajać ich potrzeby i maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Przeczytasz tu o tym jak prowadzić odprawy i zebrania motywacyjne, podobne do tych, które dzieją się na odprawach przedmeczowych w szatniach piłkarskich. Dowiesz się jak radzić sobie z wypaleniem i brakiem motywacji u Twoich pracowników, a także jak rozwijać w nich ambicję i chęć doskonalenia się na własną rękę, co przełoży się bezpośrednio na ich zaangażowanie i efekty w sprzedaży.

Wreszcie dowiesz się co motywuje różne typy pracowników i jak im przewodzić, by zaspokajać ich potrzeby i maksymalnie wykorzystać ich potencjał. Przeczytasz tu o tym jak prowadzić odprawy i zebrania motywacyjne, podobne do tych, które dzieją się na odprawach przedmeczowych w szatniach piłkarskich. Dowiesz się jak radzić sobie z wypaleniem i brakiem motywacji u Twoich pracowników, a także jak rozwijać w nich ambicję i chęć doskonalenia się na własną rękę, co przełoży się bezpośrednio na ich zaangażowanie i efekty w sprzedaży.

Rozdział V

Rozdział V

KONTROLA

Pokaże Ci jak rozliczać swoich podwładnych z braku efektów, aby nie tylko nie zdemotywować ich, ale także zmobilizować do spróbowania raz jeszcze, z większym zaangażowaniem. Dowiesz się jakie są najlepsze narzędzia kontroli, dzięki którym będziesz w stanie mierzyć codzienną efektywność pracy i na podstawie faktów, danych i liczby wyciągać wnioski i podejmować przemyślane decyzje. Nauczysz się zwalniać pracowników, którzy jeszcze podziękuję Ci, za to, że pozwalasz im realizować się w szeregach innej firmy. 

Pokaże Ci jak rozliczać swoich podwładnych z braku efektów, aby nie tylko nie zdemotywować ich, ale także zmobilizować do spróbowania raz jeszcze, z większym zaangażowaniem. Dowiesz się jakie są najlepsze narzędzia kontroli, dzięki którym będziesz w stanie mierzyć codzienną efektywność pracy i na podstawie faktów, danych i liczby wyciągać wnioski i podejmować przemyślane decyzje. Nauczysz się zwalniać pracowników, którzy jeszcze podziękuję Ci, za to, że pozwalasz im realizować się w szeregach innej firmy. 

11

LAT DOŚWIADCZENIA

2700

PRACOWNIKÓW

6 mln zł

OBROTU

300

STRON ESENCJI

6 mln zł

OBROTU

300

STRON ESENCJI

6 mln zł

OBROTU

300

STRON ESENCJI

ZAMÓW KSIĄŻKĘ W NAJLEPSZYM PAKIECIE


PAKIETY

TYLKO NA TEJ STRONIE KUPUJESZ OD AUTORA

O Autorze


Przedsiębiorca, mentalista sprzedaży, konsultant biznesu. Autor książek „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży" i "Psychologia Sprzedaży Telefonicznej". Od 2013 właściciel outsourcingowego call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób. 

Od ponad dekady związany z branżą contact center, zaczynał jako telemarketer, przez 5 lat pracował w największym call center w Polsce - CCIG, gdzie przeszedł drogę od sprzedawcy, przez menadżera zespołu, po kierownika projektu i zarządzanie grupą 130 osób. Laureat statuetki Ambasador Call Center, w kategorii Manager, za działalność biznesową i edukacyjną.

W życiu wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych przez telefon. Zatrudnił w swojej firmie ponad 2700 osób w ciągu 5 lat. Współpracował i szkolił w takich firmach jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży: saleup.pl, z setkami godzin materiałów video zwiększającymi zdolności sprzedażowe handlowców z każdej branży. 

Autor kursów on-line "23 Strategie Wybitnych Sprzedawców" i "23 Strategie Wybitnych Menadżerów" , które ukończyło ponad 1100 osób w ciągu 2 lat. W całej Polsce prowadzi inspirujące spotkania społeczności Success Mind Club, na których pokazuje w jaki sposób żyć spełnionym życiem pracując w branży sprzedaży. Organizuje szkolenia zamknięte, webinary i występuje na licznych konferencjach, jako ekspert od sprzedaży telefonicznej i budowania zespołów sprzedaży.

Przedsiębiorca, mentalista sprzedaży, konsultant biznesu. Autor książek „100 Taktycznych Zasad Sprzedaży" i "Psychologia Sprzedaży Telefonicznej". Od 2013 właściciel outsourcingowego call center Contact Center One, gdzie zatrudnia ponad 140 osób. 

Od ponad dekady związany z branżą contact center, zaczynał jako telemarketer, przez 5 lat pracował w największym call center w Polsce - CCIG, gdzie przeszedł drogę od sprzedawcy, przez menadżera zespołu, po kierownika projektu i zarządzanie grupą 130 osób. Laureat statuetki Ambasador Call Center, w kategorii Manager, za działalność biznesową i edukacyjną.

W życiu wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych przez telefon. Zatrudnił w swojej firmie ponad 2700 osób w ciągu 5 lat. Współpracował i szkolił w takich firmach jak: Orange, T-Mobile, Play, KRD, Fortum, Login Trans, Global Telemarketing, Global Investor Club. Twórca jedynej w sieci Akademii Sprzedaży: saleup.pl, z setkami godzin materiałów video zwiększającymi zdolności sprzedażowe handlowców z każdej branży. 

Autor kursów on-line "23 Strategie Wybitnych Sprzedawców" i "23 Strategie Wybitnych Menadżerów" , które ukończyło ponad 1100 osób w ciągu 2 lat. W całej Polsce prowadzi inspirujące spotkania społeczności Success Mind Club, na których pokazuje w jaki sposób żyć spełnionym życiem pracując w branży sprzedaży. Organizuje szkolenia zamknięte, webinary i występuje na licznych konferencjach, jako ekspert od sprzedaży telefonicznej i budowania zespołów sprzedaży.

KUPUJESZ KOPALNIĘ WIEDZY OD PRAKTYKA BIZNESU:

FAQ


Najczęściej zadawane pytania:

1. Czy można kupić e-booka "100 Taktycznych Zasad Przywództwa"?

Niestety nie. Książka oferowana jest wyłącznie na papierze.

Niestety nie. Książka oferowana jest wyłącznie na papierze.

2. Mieszkam poza Polską. Czy wyślesz mi książkę na adres zagraniczny?

Tak, jednak wysyłka za granicę to dodatkowy koszt 25zł za przesyłkę. Wybierając przesyłkę w sklepie, wybierz kraj do którego mamy ją wysłać, a koszt przesyłki podstawi się automatycznie.

Tak, jednak wysyłka za granicę to dodatkowy koszt 25zł za przesyłkę. Wybierając przesyłkę w sklepie, wybierz kraj do którego mamy ją wysłać, a koszt przesyłki podstawi się automatycznie.

3. Kiedy wyślesz książki zamówione w przedsprzedaży?

Oficjalna premiera #100TZP będzie miała miejsce 17 października 2018 r. Książka będzie od tego dnia oficjalnie dostępna w sprzedaży. Osoby, które zakupią je w przedsprzedaży otrzymają swoje egzemplarze ok. 2 tygodnie przed oficjalną datą premiery.

Zamówienia złożone w okresie przedsprzedaży zawierają dodatkowe bonusy, których nie będzie przy zamawianiu po premierze, dlatego warto zamówić je już teraz.

Oficjalna premiera #100TZP będzie miała miejsce 17 października 2018 r. Książka będzie od tego dnia oficjalnie dostępna w sprzedaży. Osoby, które zakupią je w przedsprzedaży otrzymają swoje egzemplarze ok. 2 tygodnie przed oficjalną datą premiery.

Zamówienia złożone w okresie przedsprzedaży zawierają dodatkowe bonusy, których nie będzie przy zamawianiu po premierze, dlatego warto zamówić je już teraz.

4. Mam już produkty dostępne w zestawach. Czy mogę zmieniać skład pakietów?

Niestety nie, skład pakietów jest niezmienny. Jeśli posiadasz już np. książkę 100 Taktycznych Zasad Sprzedaży, to drugi egzemplarz możesz komuś  sprezentować, tym bardziej, że będzie to sztuka z autografem.

Niestety nie, skład pakietów jest niezmienny. Jeśli posiadasz już np. książkę 100 Taktycznych Zasad Sprzedaży, to drugi egzemplarz możesz komuś  sprezentować, tym bardziej, że będzie to sztuka z autografem.

5. Czy można pojedynczo zamówić produkty dostępne w zestawach?

Tak, są one dostępne w moim sklepie, jednak zamawianie ich osobno nie będzie opłacalne, ponieważ będzie trzeba zapłacić za nie pełną kwotę, a w pakietach są one gratis i po prostu jest to bardziej korzystne.

Tak, są one dostępne w moim sklepie, jednak zamawianie ich osobno nie będzie opłacalne, ponieważ będzie trzeba zapłacić za nie pełną kwotę, a w pakietach są one gratis i po prostu jest to bardziej korzystne.

6. Który kurier dostarcza książki?

Paczki wysyłamy kurierem InPost. 

Paczki wysyłamy kurierem InPost. 

7. A co jeśli kurier mnie nie zastanie?

Jeśli nie zastanie Cię w domu, to następnego dnia podejmie kolejną próbę doręczenia, jeśli ona również nie zakończy się powodzeniem, to paczka wróci do siedziby InPost i będzie tam czekała na Ciebie kolejne 3 dni, po tym czasie wróci do nadawcy.

Jeśli nie zastanie Cię w domu, to następnego dnia podejmie kolejną próbę doręczenia, jeśli ona również nie zakończy się powodzeniem, to paczka wróci do siedziby InPost i będzie tam czekała na Ciebie kolejne 3 dni, po tym czasie wróci do nadawcy.

8. Czy naprawdę otrzymam książkę z Twoim autografem?

TAK! Osobiście złożę podpis na każdej zamówionej książce 🙂

TAK! Osobiście złożę podpis na każdej zamówionej książce

9. Mam inne pytania. Jak mogę je zadać i czy otrzymam na nie odpowiedź?

Oczywiście! Napisz po prostu na adres bok@smc24.pl i postaramy się udzielić odpowiedzi w ciągu jednego dnia roboczego.

Oczywiście! Napisz po prostu na adres bok@smc24.pl i postaramy się udzielić odpowiedzi w ciągu jednego dnia roboczego.

TEORIE ZNAJDZIESZ WSZĘDZIE. PRAKTYKĘ MASZ W TEJ KSIĄŻCE!

ZAMÓW KSIĄŻKĘ W NAJLEPSZYM PAKIECIE


PAKIETY

© 2018 Karol Froń, Wszelkie Prawa Zastrzeżone