THE FIRST CHAPTER WILL BLOW YOUR MIND

Enter your details below to get instant access to the first chapter of this new book.

We process your personal data as stated in our Privacy Policy. You may withdraw your consent at any time by clicking the unsubscribe link at the bottom of any of our emails.

Close

Karol Froń przedstawia:


100 Taktycznych Zasad Sprzedaży,

czyli jak skutecznie sprzedawać w XXI wieku?

Karol Froń przedstawia:


100 Taktycznych Zasad Sprzedaży,

czyli jak skutecznie sprzedawać w XXI wieku?

49 zł

Co o książce mówią inni?

Karol Bancerz

Właściciel ccnews.pl

Gdy zapytamy biegacza od czego zacząć przygotowania do biegania – on zawsze odpowie, że od wyjścia z domu. I w tym jednym przesłaniu mieści się wszystko to, co jest związane z bieganiem. 

Podobnie jest ze sprzedażą – ją także trzeba rozpocząć od pierwszego kroku. Tym krokiem jest przełamanie swoich lęków i rozmowa z drugim człowiekiem. Autor tej książki pokazuje to doskonale. 

Trzeba uwierzyć w siebie i swoje możliwości. Co więcej – nie mówi nam tylko o tym pierwszym najważniejszym kroku, lecz pokazuje w jaki sposób pokonać kolejne 100. „100 taktycznych zasad sprzedaży” to jest już coś więcej, niż tylko zbiór zasad na rozbieg. To samo sedno tego, co każdego sprzedawcę czeka w każdym kolejnym dniu. 

Karol pokazuje, że te 100 kroków to tylko wstęp do fascynującej i dającej ogromną satysfakcję podróży, jakim jest niezależność, zdolność do podejmowania ryzyka i wygrywania z innymi. Dla mnie jest to taki podstawowy almanach sprzedaży w dowolnym kanale, w którym uczestniczy człowiek i jego wątpliwości."

Gdy zapytamy biegacza od czego zacząć przygotowania do biegania – on zawsze odpowie, że od wyjścia z domu. I w tym jednym przesłaniu mieści się wszystko to, co jest związane z bieganiem. 

Podobnie jest ze sprzedażą – ją także trzeba rozpocząć od pierwszego kroku. Tym krokiem jest przełamanie swoich lęków i rozmowa z drugim człowiekiem. Autor tej książki pokazuje to doskonale. 

Trzeba uwierzyć w siebie i swoje możliwości. Co więcej – nie mówi nam tylko o tym pierwszym najważniejszym kroku, lecz pokazuje w jaki sposób pokonać kolejne 100. „100 taktycznych zasad sprzedaży” to jest już coś więcej, niż tylko zbiór zasad na rozbieg. To samo sedno tego, co każdego sprzedawcę czeka w każdym kolejnym dniu. 

Karol pokazuje, że te 100 kroków to tylko wstęp do fascynującej i dającej ogromną satysfakcję podróży, jakim jest niezależność, zdolność do podejmowania ryzyka i wygrywania z innymi. Dla mnie jest to taki podstawowy almanach sprzedaży w dowolnym kanale, w którym uczestniczy człowiek i jego wątpliwości."

Karol Bancerz

Sprzedawca RTV&AGD

"...Zakupiłem szkolenie 23 strategie wybitnych sprzedawców jednocześnie z tym szkoleniem zakupiłem też książkę która jest idealnym rozwinięciem danego kursu.

Po kilku dniach szkolenia i czytania książki zacząłem inaczej obsługiwać klientów inaczej prezentować produkty itp. co przełożyło się na moje wyniki które wzrosły o ponad 200% ! Bardzo szybko znalazłem błędy, które popełniałem oraz moje słabości.

Warto dodać, że książka, jak i szkolenie nie tylko uczy sprzedaży ale i pozytywnego myślenia Moim zdaniem jedna rzecz mogłaby być bardziej rozwiniętą mianowicie temat dosprzedaży np. usługi do produktu głównego, ale liczę że ten temat zostanie kiedyś omówiony szerzej na jednym ze szkoleń internetowych.

Książka moim zdaniem jak najbardziej godna polecenia czy pracujesz w handlu od urodzenia, czy od jednego dnia warto ją przeczytać a wyniki przynosi natychmiast. Serdecznie polecam !

"...Zakupiłem szkolenie 23 strategie wybitnych sprzedawców jednocześnie z tym szkoleniem zakupiłem też książkę która jest idealnym rozwinięciem danego kursu.

Po kilku dniach szkolenia i czytania książki zacząłem inaczej obsługiwać klientów inaczej prezentować produkty itp. co przełożyło się na moje wyniki które wzrosły o ponad 200% ! Bardzo szybko znalazłem błędy, które popełniałem oraz moje słabości.

Warto dodać, że książka, jak i szkolenie nie tylko uczy sprzedaży ale i pozytywnego myślenia Moim zdaniem jedna rzecz mogłaby być bardziej rozwiniętą mianowicie temat dosprzedaży np. usługi do produktu głównego, ale liczę że ten temat zostanie kiedyś omówiony szerzej na jednym ze szkoleń internetowych.

Książka moim zdaniem jak najbardziej godna polecenia czy pracujesz w handlu od urodzenia, czy od jednego dnia warto ją przeczytać a wyniki przynosi natychmiast. Serdecznie polecam !

Michał Bogaczynski

Inżynier, Kierownik Projektu: Firestone/Bridgestone

"Mój egzemplarz książki dotarł do mnie tydzień temu. Książka jest "lekka" i przyjemna w czytaniu.

Najbardziej interesującymi dla mnie rozdziałami były 1 oraz 2, z racji ogólnych zasad które pomagają w osiąganiu celów bez względu na wykonywaną profesję

Doceniam załączony prezent. Pozdrawiam i Polecam innym czytelnikom, nie będziecie zawiedzeni!!!"

"Mój egzemplarz książki dotarł do mnie tydzień temu. Książka jest "lekka" i przyjemna w czytaniu.

Najbardziej interesującymi dla mnie rozdziałami były 1 oraz 2, z racji ogólnych zasad które pomagają w osiąganiu celów bez względu na wykonywaną profesję

Doceniam załączony prezent. Pozdrawiam i Polecam innym czytelnikom, nie będziecie zawiedzeni!!!"

Krzysztof Zamczyk

Właściciel wiemcogotuje.pl

"Rewelacyjna książka, pełna wiedzy i życiowych spostrzeżeń.

Widać, że napisana przez praktyka W książce znajdziecie samo "GĘSTE" bez zbędnego pier....a...

Szczerze polecam!!

"Rewelacyjna książka, pełna wiedzy i życiowych spostrzeżeń.

Widać, że napisana przez praktyka W książce znajdziecie samo "GĘSTE" bez zbędnego pier....a...

Szczerze polecam!!

Co znajdziesz w środku?

Książka ta zawiera najważniejsze zasady i wskazówki podane w skondensowanej formie, które miałem okazje zdobyć na przestrzeni 10 letniego doświadczenia w biznesie i sprzedaży.

Znajdziesz w niej wnioski wyciągnięte z ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami oraz przerobioną wiedzę z setek przeczytanych książek i przesłuchanych audiobooków oraz dziesiątek szkoleń, konferencji i seminariów, w których uczestniczyłem lub które prowadziłem.

Wszystkie 100 zasad sprzedaży zostały przeze mnie podzielone na trzy główne rozdziały:

Książka ta zawiera najważniejsze zasady i wskazówki podane w skondensowanej formie, które miałem okazje zdobyć na przestrzeni 10 letniego doświadczenia w biznesie i sprzedaży.

Znajdziesz w niej wnioski wyciągnięte z ponad 30.000 przeprowadzonych rozmów z klientami oraz przerobioną wiedzę z setek przeczytanych książek i przesłuchanych audiobooków oraz dziesiątek szkoleń, konferencji i seminariów, w których uczestniczyłem lub które prowadziłem.

Wszystkie 100 zasad sprzedaży zostały przeze mnie podzielone na trzy główne rozdziały:

Dowiesz się z nich m.in:

Kto powinien przeczytać tę książkę?

"100 taktycznych zasad sprzedaży" jest pozycją skierowaną do:

PRZEDSIĘBIORCÓW

chcących wiedzieć, jak sprzedawać swoje produkty i usługi, docierać do swoich klientów i nauczyć swoich handlowców sprzedaży


FREELANCERÓW

którzy pracują na zleceniach, muszą zdobywać nowych klientów i chcą nauczyć się robić to w sposób efektywny i łatwiejszy niż do tej pory


SPRZEDAWCÓW

którzy chcą na co dzień w swojej pracy znacznie podnieść wyniki sprzedażowe oraz lepiej radzić sobie z różnymi typami klientów

oraz każdej osoby, która sprzedaje, czyli: księgowego, nauczyciela,  szewca, sportowca, taksówkarza, policjanta, szwaczki, sprzątaczki, dyrektora, inżyniera i wszystkich, którzy na co dzień obcują z innych ludźmi, ponieważ przy każdym kontakcie SPRZEDAJĄ i powinni robić to umiejętnie i z głową!

oraz każdej osoby, która sprzedaje, czyli: księgowego, nauczyciela,  szewca, sportowca, taksówkarza, policjanta, szwaczki, sprzątaczki, dyrektora, inżyniera i wszystkich, którzy na co dzień obcują z innych ludźmi, ponieważ przy każdym kontakcie SPRZEDAJĄ i powinni robić to umiejętnie i z głową!

oraz każdej osoby, która sprzedaje, czyli: księgowego, nauczyciela,  szewca, sportowca, taksówkarza, policjanta, szwaczki, sprzątaczki, dyrektora, inżyniera i wszystkich, którzy na co dzień obcują z innych ludźmi, ponieważ przy każdym kontakcie SPRZEDAJĄ i powinni robić to umiejętnie i z głową!

Co o książce mówią inni?

Dominika Gaweł

Doradca Alior Bank

W dzisiejszych czasach sprzedawca to nie tylko pani za ladą w osiedlowym sklepie.

Książka „100 taktycznych...” pokaże Ci inną perspektywę sprzedaży, dzięki której osiągniesz większe cele, będziesz sprzedawał więcej, a co za tym idzie – będziesz więcej zarabiał.

W doskonały sposób, krok po kroku poprowadzi Cię przez różne przeciwności, z którymi przyjdzie Ci się zmierzyć. W sprzedaży nie liczą się tylko wyniki. „W sprzedaży liczą się głowa, serce i ręce”. Ja już posiadam swój egzemplarz – kolej na Ciebie! 

W dzisiejszych czasach sprzedawca to nie tylko pani za ladą w osiedlowym sklepie.

Książka „100 taktycznych...” pokaże Ci inną perspektywę sprzedaży, dzięki której osiągniesz większe cele, będziesz sprzedawał więcej, a co za tym idzie – będziesz więcej zarabiał.

W doskonały sposób, krok po kroku poprowadzi Cię przez różne przeciwności, z którymi przyjdzie Ci się zmierzyć. W sprzedaży nie liczą się tylko wyniki. „W sprzedaży liczą się głowa, serce i ręce”. Ja już posiadam swój egzemplarz – kolej na Ciebie! 

Wojciech Błaszczak

Telemarketer

Witam, książkę skończyłem już jakiś czas temu i stanowiła ona moją pierwszą lekturę na temat sprzedaży.

Dzięki niej postawiłem sobie cele w pracy, i kiedy mi nie idzie i mam chęć się zwolnić przypominam sobie zasady i pomału uczę się przyjmować odmowy klientów jako naukę. Zajmie mi trochę czasu zanim wdrożę wszystkie porady w życie ale już widzę zmiany w samym sobie i w pracy ( już na ten moment mam 600% lepszy wynik niż w poprzednim miesiącu pracy).

Polecam każdemu książkę która w prosty sposób pokazuje jak stać się lepszą wersją siebie w sprzedaży, co ważne są to zasady prezentowane przez praktyka, a nie "wyssane z palca" lub skopiowane treści

Witam, książkę skończyłem już jakiś czas temu i stanowiła ona moją pierwszą lekturę na temat sprzedaży.

Dzięki niej postawiłem sobie cele w pracy, i kiedy mi nie idzie i mam chęć się zwolnić przypominam sobie zasady i pomału uczę się przyjmować odmowy klientów jako naukę. Zajmie mi trochę czasu zanim wdrożę wszystkie porady w życie ale już widzę zmiany w samym sobie i w pracy ( już na ten moment mam 600% lepszy wynik niż w poprzednim miesiącu pracy).

Polecam każdemu książkę która w prosty sposób pokazuje jak stać się lepszą wersją siebie w sprzedaży, co ważne są to zasady prezentowane przez praktyka, a nie "wyssane z palca" lub skopiowane treści

Aneta Marcińczyk

Przedsiębiorca, Ekosolmar

"Bardzo dobra książka, widać że napisana przez osobę która zajmuje się na co dzień sprzedażą.

Polecam każdemu kto interesuje się sprzedażą"

"Bardzo dobra książka, widać że napisana przez osobę która zajmuje się na co dzień sprzedażą.

Polecam każdemu kto interesuje się sprzedażą"

Wojciech Błaszczak

Telemarketer

"Wczoraj dostałam książkę, Pochłania na długi czas. REWELACJA!"

"Wczoraj dostałam książkę, Pochłania na długi czas. REWELACJA!"

O Autorze:

O Autorze:



Karol Froń w życiu wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych przez telefon, dokonał kilku tysięcy sprzedaży, zbudował kilkadziesiąt zespołów handlowych i wyszkolił tyle samo menadżerów kadry kierowniczej.

Skuteczny przedsiębiorca, V-ce Prezes Contact Center One, call center zlokalizowanego w kilku oddziałach w różnych miastach w Polsce, zatrudniającego kilkudziesięciu sprzedawców oraz Sales Management Coaching, firmy szkoleniowej, która pomaga przedsiębiorcom, menadżerom sprzedaży i handlowcom podnosić sprzedaż, poprzez uczenie ich autorskiego modelu sprzedaży XXI wieku „O.K. S.P.R.Z.E.D.A.Ż”.

Wspiera również przedsiębiorców w prowadzeniu marketingu w małej firmie, budowaniu marki osobistej i zarządzaniu ludźmi.

Trener sprzedaży, zarządzania, certyfikowany przez Erickson College International coach kariery, sprzedaży i biznesu, związany z branżą rozwoju osobistego, mówca, prelegent. Od ponad dekady związany z branżą contact center, przez 5 lat pracował w największym call center w Polsce – CCIG, gdzie zarządzał grupą 130 osób. Prywatnie mąż Karoliny, ojciec Ksawerego. Na zdjęciu z najlepszym przyjacielem Chico.

W internecie prowadzi autorskiego bloga, regularnie publikuje artykuły na portalach branżowych, na swoim kanale na YouTube zamieszcza filmy instruktażowe i szkolenia dotyczące kompetencji sprzedażowych oraz zarządzania zespołami, a także prowadzi webinary dla handlowców i przedsiębiorców. Jak sam mówi: Wszyscy jesteśmy sprzedawcami.

Karol Froń w życiu wykonał ponad 30 000 rozmów handlowych przez telefon, dokonał kilku tysięcy sprzedaży, zbudował kilkadziesiąt zespołów handlowych i wyszkolił tyle samo menadżerów kadry kierowniczej.

Skuteczny przedsiębiorca, V-ce Prezes Contact Center One, call center zlokalizowanego w kilku oddziałach w różnych miastach w Polsce, zatrudniającego kilkudziesięciu sprzedawców oraz Sales Management Coaching, firmy szkoleniowej, która pomaga przedsiębiorcom, menadżerom sprzedaży i handlowcom podnosić sprzedaż, poprzez uczenie ich autorskiego modelu sprzedaży XXI wieku „O.K. S.P.R.Z.E.D.A.Ż”.

Wspiera również przedsiębiorców w prowadzeniu marketingu w małej firmie, budowaniu marki osobistej i zarządzaniu ludźmi.

Trener sprzedaży, zarządzania, certyfikowany przez Erickson College International coach kariery, sprzedaży i biznesu, związany z branżą rozwoju osobistego, mówca, prelegent. Od ponad dekady związany z branżą contact center, przez 5 lat pracował w największym call center w Polsce – CCIG, gdzie zarządzał grupą 130 osób. Prywatnie mąż Karoliny, ojciec Ksawerego. Na zdjęciu z najlepszym przyjacielem Chico.

W internecie prowadzi autorskiego bloga, regularnie publikuje artykuły na portalach branżowych, na swoim kanale na YouTube zamieszcza filmy instruktażowe i szkolenia dotyczące kompetencji sprzedażowych oraz zarządzania zespołami, a także prowadzi webinary dla handlowców i przedsiębiorców. Jak sam mówi: Wszyscy jesteśmy sprzedawcami.

49 zł

49 zł

DOŁĄCZ DO 10% NAJSKUTECZNIEJSZYCH SPRZEDAWCÓW


Poznaj zasady, dzięki którym Twoja sprzedaż EKSPLODUJE!


Masz dodatkowe pytania? Pisz śmiało! 
Karol.Fron@onecc.pl

Masz dodatkowe pytania? Pisz śmiało! 
Karol.Fron@onecc.pl

© 2017 Karol Froń, Wszelkie Prawa Zastrzeżone